søndag den 21. juni 2015

Pip!

Næsten et år er gået, og jeg har skrevet virkelig mange indlæg. Inde i mit hoved..

Tankerne kredser meget ofte om bloggen, og der bliver "skrevet" indlæg inde i hovedet.
Jeg når bare aldrig at få sat mig til tastaturet. -
 Og bloglovin som ellers blev besøgt flere gange dagligt, har jeg ikke skænket en tanke.
Livet fylder, og livet tager min tid. For det meste på den gode måde...
Og sådan skal det være. Det føles rigtigt.
Men jeg tænker på bloggen - og på jer.
Alle jer skønne mennesker, som jeg fulgte rundt omkring. I dejlige B L O G L A N D!
Jer som berigede mit liv.
På den gode måde, indtil livet indhentede mig med sygdom, travlhed og Instagram. Det lynhurtige medie, hvor det bare er nemt, at skrive en kommentar på det seneste billede, som man har taget.
- Og vupti blev bloggen glemt....!

Jeg vil virkelig gerne prøve, at finde tid til de skrevne ord, og ikke kun de hurtige billeder og tekster, som er blevet en del af mit liv på Instagram. Så jeg prøver lige at finde blogger-genet frem igen....
Måske lykkes det, måske gør det ikke?

På gensyn meget snart..

Karina




Ingen kommentarer:

Send en kommentar