søndag den 8. juni 2014

Dyster blog?



Ja det var jo altså ikke meningen at den nye blog skulle udvikle sig til dyster blog. Og det har de sidste to indlæg vist givet udtryk for. Det beklager jeg, for det er nok ikke meningen med bloggen. Men jeg har åbenbart helt glemt hvordan man skriver, og det vil jeg øve mig på. Bær lige over med mig i mellemtiden, tak.

Der er mange lyse og glade timer. Og sommeren bliver nydt, når det passer den at kigge forbi. Det gjorde den i dag, og der blev nydt koldskål med tøserne i gårdhaven. 

Vores grønne gård-oase som dufter lidt af have. Kan måske ikke lige ses på billedet, men det er altså en oase med frugttræer og bær.


Indlægget er skrevet på Iphonen og ser måske mærkeligt ud, måske ikke?


4 kommentarer:

  1. Jeg synes nu ikke din blog er dyster. Du deler fra dit liv - og jeg synes koldskål i gården lyder SKØNT :)

    SvarSlet
  2. Tak Miri, det er jeg glad for :)
    Koldskålen i gården var rigtig skønt! :)

    SvarSlet
  3. jeg holder som også ved ... omend jeg er længe om at komme med :/ ... :)
    så fint billede a' tøzerne :)
    knus og go weekend

    SvarSlet
  4. Hehe Marianne, det er jeg også selv ;)
    Ved godt det er en uge siden du skrev kommentaren, men nu er det weekend igen.
    Knus og god weekend til dig

    SvarSlet