fredag den 9. maj 2014

Undskyld, her roder altså.

Her lugter stadig af flytterod, og jeg kan lige så godt erkende, at det kommer til at tage sin tid, at få bloggen til at ligne noget der "lever". Der var jo en grund til at min gamle blog døde, og det var helt klart manglen på tid, som dræbte den.
Nå men kærligheden til bloglivet lever stadig, og derfor sidder jeg her igen.
Og starter helt forfra.

Der er sket en del i løbet af foråret. Jeg har blandt andet været indlagt i næsten en måned med min 15 årige søn. Det tog en del på kræfterne, og er noget af det hårdeste jeg nogensinde har oplevet. Uanset hvor jeg befandt mig, var jeg fyldt op med dårlig samvittighed. Jeg svigtede hele tiden nogen...
Men det er heldigvis fortid og nu venter forhåbentlig en dejlig sommer.
En sommer som skal tilbringes med dem som jeg elsker mest, og sikkert også en masse garn.
Og en lille smuttur til mit livs første besøg på Roskilde festivalen. Øj, det bliver stort.
- Og alkoholfrit ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar