onsdag den 30. april 2014

En frisk start

Mine elsklinger?
Det er hovedsagligt mine børn. Men så er der jo også lige alt garnet, og stofferne (metervarer) som mit hjerte også banker for. Det er mine elsklinger og det vil jeg dele på bloggen.

Jeg har blogget før.
I 4 år.
Og jeg holdt meget af at blogge, men lysten forsvandt lige så stille efter at jeg havde været forbi et blogbureau som skuffede mig og efterfølgende opdagede jeg tidsslugeren Instagram. Og dér vil jeg stadig hænge ud, og nok meget mere end jeg vil blogge. Det er så nemt, telefonen er jo altid ved hånden eller i tasken. Det er pc´en altså ikke.

Men jeg savner alligevel at blogge, og tror på at en frisk start vil gøre godt. Både for mig, men også for bloggeriet.
Derfor opstod idéen om elsklinger.

Velkommen til.

2 kommentarer:

  1. kære Karina
    ej hvor dejligt at du igen vil blogge ... og sikke dejligt navn du har valgt :)
    Jeg håber du har det godt - jeg tænker rigtig tit på dig
    kram og pøj pøj med den nye blog :) - jeg følger straks med

    SvarSlet
  2. Kære Marianne.
    Tak, det er jeg også selv glad for. Har jo savnet dette univers, men tror også jeg havde brug for en frisk start.
    Og jeg tænker altså også rigtig tit på dig, det skal du vide. :-)
    Kram

    SvarSlet