onsdag den 14. maj 2014

Total retro!

Jeg lovede jo et glimt af den færdige vest, med de seje Space Invaders og her er den.


Det har været en fornøjelse, at strikke en så anderledes udgave af hønsestrik. For den er lidt anderledes. Tror også det er første gang jeg har strikket en bestillingsopgave, hvor hjerter ikke skulle indgå ;-)
Synes den er ret "spot on" mht originalitet og retro-faktor. Ville ønske jeg selv havde en lille dreng, som jeg kunne strikke en lignende til.
Måske jeg skal strikke en med PacMan og kirsebær til yngstedatteren? Det ville da være sejt!

Nu jeg er i gang med praleriet, kan jeg ligeså godt vise jer endnu en bestillingsopgave, der netop er blevet sendt ud i Verden. Den dejligste cardigan, i de skønneste retro-farver.


Både vest og cardigan er strikket i Rasmillas luksus- og yndlingsgarn. Også mit yndlingsgarn!


4 kommentarer:

  1. Du skaber altså de skønneste striksager ! Og nu med ærmer :)

    SvarSlet
  2. Tak Miri :)
    Og ja jeg er blevet så voksen og tålmodig, at jeg ligefrem strikker ærmer. Ihvertfald i børnestørrelse ;)

    SvarSlet
  3. Smiler af Miri's kommentar ... lige mine ord :)
    super seje strik's :)
    kæmpekram fra mig

    SvarSlet
  4. Hehe Marianne :) Mange tak.
    Kæmpekram herfra

    SvarSlet